GARANTİ VERİYORUZ
LUNA MERDİN OLARAK, SİZE SUNDUĞUMUZ HER ÜRÜNÜN KALİTESİNİN ARKASINDA DURUYORUZ. YİNE DE, SATIN ALMIŞ OLDUĞUNUZ HERHANGİ BİR ÜRÜNDEN MEMNUN KALMAZSANIZ VEYA HERHANGİ BİR NEDENLE SATIN ALMA KARARINIZI DEĞİŞTİRİRSENİZ, BU DURUMU DÜZELTMEK İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPARIZ. ÇÜNKÜ BİZDEN YAPTIĞINIZ HER ALIŞVERİŞİN SİZİN İÇİN OLUMLU ve MUTLULUK VERİCİ BİR DENEYİM OLMASINA ÖNEM VERİYORUZ. BUNA RAĞMEN, EĞER ÜRÜNLERİNİZLE İLGİLİ İADE VEYA DEĞİŞİM KARARI ALIRSANIZ, LÜTFEN AŞAĞIDAKİ ADIMLARI VE ŞARTLARI DİKKATE ALINIZ.
İADE
İade Süresi
Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz siparişinizi 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iade edeceğim?
musterihizmetleri@lunamerdin.com adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün ismini ve iade sebebinizi belirten bir mail göndererek iade talebinizi iletebilirsiniz.
İade koşulları
İade etmek istediğiniz ürünü, orijinal kutu veya ambalajında, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte, mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizi rica ediyoruz. Kutuyu, içerisinde yer alan koruyucu maddelerle birlikte geri göndermeniz kargonun güvenli şekilde bize ulaşmasını sağlayacaktır.
Tarafınızdan kullanılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ve fatura tarihi 30 günü geçmiş olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İade gönderimi
İade etmek istediğiniz ürünü anlaşmalı olduğumuz kargo firması olan Yurtiçi Kargo'ya teslim etmenizi rica ederiz. Farklı bir kargo firması ile karşı ödemeli gönderilen kargolar kabul edilmeyecektir.
İadelerde kargo ücreti Luna Merdin tarafından karşılanır. Bu hizmetten faydalanmak için yukarıda tarif edilen iade koşullarına uymanız gerekmektedir.
İade adresi
Lunamerdin Elektronik Tic. Ltd. Şti.
Teşvikiye Mah. Nişantaşı Ihlamur Yolu Sok. No:45/18 Şişli İstanbul
Tel: 0850 939 5220
Ücret İadesi
Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı iade talebiniz onaylandıktan sonra en geç 7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilecektir. Bankanıza bağlı olarak, iade tutarının kredi kartınıza yansıması birkaç gün sürebilir.
İade işlemlerinin onaylanma süreci, ürünlerin tarafımıza ulaşmasından itibaren en geç 2 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.
Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılacağını, Luna Merdin’in bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz. İadeden dolayı, siparişiniz nedeniyle limitinizde olan bloklanma kalkar, eski haline döner. Taksitli ödemeleriniz “-” olarak yansımaya devam eder, fakat her ay banka tarafından “+” olarak ilgili taksit tutarı da ekstrenize yansıdığı için taksit ödemesi yapmamış olursunuz.
DEĞİŞİM
Değişim Süresi
Herhangi bir nedenle değiştirmek istediğiniz siparişinizi 14 gün içerisinde değiştirebilirsiniz.
Siparişimi nasıl değiştireceğim?
musterihizmetleri@lunamerdin.com adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün ismini ve değişim sebebinizi belirten bir mail göndererek değişim talebinizi iletebilirsiniz.
Değişim koşulları
Değiştirmek istediğiniz ürünü, orijinal kutu veya ambalajında, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte, mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizi rica ediyoruz. Kutuyu, içerisinde yer alan koruyucu maddelerle birlikte geri göndermeniz kargonun güvenli şekilde bize ulaşmasını sağlayacaktır.
Tarafınızdan kullanılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ve fatura tarihi 30 günü geçmiş olan ürünlerin değişimi kabul edilmemektedir.
Değişim gönderimi
Değiştirmek istediğiniz ürünü anlaşmalı olduğumuz kargo firması olan Yurtiçi Kargo'ya teslim etmenizi rica ederiz. Farklı bir kargo firması ile karşı ödemeli gönderilen kargolar kabul edilmeyecektir.
Değişimlerde kargo ücreti Luna Merdin tarafından karşılanır. Bu hizmetten faydalanmak için yukarıda tarif edilen değişim koşullarına uymanız gerekmektedir.
Değişim adresi
Lunamerdin Elektronik Tic. Ltd. Şti.
Teşvikiye Mah. Nişantaşı Ihlamur Yolu Sok. No:45/18 Şişli İstanbul
Tel: 0850 939 5220
SİPARİŞ İPTALİ
Bir ürünü satın almaya karar verdiniz ve bize satın alma talebinizi ilettiniz. Fakat siparişiniz henüz kargoya verilmeden fikrinizi değiştirdiniz ve iptal talebinizi bildirdiniz. Bu, sipariş iptalidir.
musterihizmetleri@lunamerdin.com adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iptal sebebinizi belirten bir mail göndererek iptal talebinizi bildirebilirsiniz.
Sipariş ettiğiniz ürün eğer kargoya verilmiş ise o siparişi artık iptal edemezsiniz. Kargoya verilen ürünler için iade talebinde bulunulması gerekir.
Ücret İadesi
Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı, iade talebiniz onaylandıktan sonra en geç 7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilecektir. Bankanıza bağlı olarak, iade tutarının kredi kartınıza yansıması birkaç gün sürebilir.
Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılacağını, Lunamerdin’in bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz. İadeden dolayı, siparişiniz nedeniyle limitinizde olan bloklanma kalkar, eski haline döner. Taksitli ödemeleriniz “-” olarak yansımaya devam eder, fakat her ay banka tarafından “+” olarak ilgili taksit tutarı da ekstrenize yansıdığı için taksit ödemesi yapmamış olursunuz.
SIKÇA SORULAN SORULAR
www.lunamerdin.com’dan, bana hediye olarak gönderilen ürünü değiştirebilir miyim?
www.lunamerdin.com’dan size alınan bir hediyeyi, hediyeyi alan kişi musterihizmetleri@lunamerdin.com adresine mail atarak değiştirebilir.
Satın aldığım ürün arızalı veya hasarlı ise ne yapmalıyım?
Siparişinizde hatalı veya hasarlı bir ürün varsa, 14 gün içerisinde ürününüzü, varsa aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. İade talebinizi iletmek için musterihizmetleri@lunamerdin.com adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün ismini ve iade sebebinizi belirten bir mail gönderebilirsiniz.
Ürünü, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.
Siparişimde eksik veya farklı ürün varsa ne yapmalıyım?
Siparişinizde eksik veya farklı ürün varsa, musterihizmetleri@lunamerdin.com adresine sipariş numaranızı ve eksik veya farklı gönderilmiş olan ürün kodlarını içeren bir e-mail göndererek durumu iletebilirsiniz.
Gönderilmeyen ürün stokta mevcut ise size gönderilir, aksi halde ücret iadesi gerçekleştirilir. Farklı gönderilen ürünlerde ürünün iadesi alınır. Ürün stokta mevcut ise size gönderilir, aksi halde ilgili ürünün ücret iadesi gerçekleştirilir.
İade talebime ne kadar sürede dönüş alırım?
İade edilen ürün, tarafımıza ulaştıktan sonra en geç 2 iş günü içerisinde tarafımızdan incelenir. Tüm koşullara uygun olduğu tespit edildiğinde, iade işlem süresi yine 1 iş günü içerisinde başlatılır.
Siparişimde bulunan ürünlerden sadece bir tanesini nasıl iade ederim?
Siparişinizin arasından sadece bir ürünü iade etmek isterseniz, “Siparişimi nasıl iade edeceğim?” bölümünde anlatıldığı şekilde işleminizi yapabilirsiniz.